lørdag den 20. december 2008

Albania: Festivali i Këngës 47

semi final 1

01_Dorina Garuci - Dite 1 jetë (Life one day)

02_Endri & Stefi Prifti - Ti bere faj (You made the fault)

03_Evis Mula - Unë jam dashuria (I am love)

04_Juliana Pasha & Luiz Ejlli - Nje jetë (A life)

05_Group West Side Family - Jehonë (Echo)

06_Shpat Kasapi - Aromë mediterane (Mediterranean aroma)

07_Kejsi Tola - Më mërr në ëndërr (Take me in your dreams)

08_Marjeta Billo - Era e tokës (Scent of the earth)

09_Rovena Dilo & Gent Bushpepa TBA

10_Agim Poshka - Fajtor për ngrohjen globale (Guilty of global warming)

11_Julian Lekocaj - Nuk Je Ti (You aren't)

12_Group Burn - Jam i pari i jettes sime (I'm the first of my life)

13_Erga Halilaj - Dikush mungon (Someone's missing)

14_Emi Bogdo - Kur buzet henen e kafshojn (When the lips bite the moon)

15_Kujtim Prodani - Nostalgji (Nostalgia)

16_Adelina Thaci - Oret e fundit (The final hours)

17_Era Rusi - Shpirt i humbur (Lost soul)

18_Vedat Ademi - Po me prite (You waited for me)

19_Besa Kokedhima - Ajer (Air)

20_Soni Malaj - Zona zero (Zone zero)



semi final 2

01_Marjeta Billo & Olta Boka - "Era e tokës"

02_Besa Kokedhima & Jacky Dachum - "Ajer"


03_Shpat Kasapi & Adelina Tahiri - "Aromë mediterane"


04_Emi Bogdo & Xhoi - "Kur buzet henen e kafshojn"


05_Evis Mula & Erti Hizmo - "Unë jam dashuria"


06_Era Rusi & Irma Libohova - "Shpirt i humbur"


07_Rovena Dilo, Eugent Bushpepa & Jonida Maliqi - "S'jam balade"


08_Endri, Stefi & Maria Prifti - "Ti bere faj"


09_Juliana Pasha, Luiz Ejlli & Produkt 28 - "Nje jetë"


10_Erga Halilaj & Kristi Popa - "Dikush mungon"


11_Kejsi Tola & Flaka Krelani - "Më mërr në ëndërr"


12_Kujtim Prodani & Jo Artid Fejzo - "Nostalgji"


13_Dorina Garuci, Arber Arapi & Marsida Saraci - "Dite një jetë"


14_Burn feat. Aleksander Gjoka - "Jam i pari i jettes sime"


15_Agim Poshka & Eranda Libohova - "Fajtor për ngrohjen globale"


16_West Side Family & Aurela Gaçe - "Jehonë"


17_Adelina Thaci & Teuta Kurti - "Oret e fundit"


18_Vedat Ademi & Samanta Karavello - "Po me prite ti"


19_Julian Lekoçaj & Kamela Islamaj - "Nuk je ti"


20_Soni Malaj & Getoar Selimi - "Zona zero"

final


01_West Side Family - "Jehonë"


02_Soni Malaj - "Zona zero"


03_Juliana Pasha & Luiz Ejlli - "Nje jetë"


04_Kujtim Prodani - "Nostalgji"


05_Emi Bogdo - "Kur buzet henen e kafshojn"


06_Erga Halilaj - "Dikush mungon"


07_Marjeta Billo - "Era e tokës"


08_Adelina Thaci - "Oret e fundit"


09_Rovena Dilo & Eugent Bushpepa - "S'jam balade"


10_Dorina Garuci - "Dite një jetë"


11_Endri & Stefi Prifti - "Ti bere faj"


12_Kejsi Tola - "Më mërr në ëndërr"


13_Era Rusi - "Shpirt i humbur"


14_Julian Lekoçaj - "Nuk je ti"


15_Shpat Kasapi - "Aromë mediterane"


16_Evis Mula - "Unë jam dashuria"


17_Burn - "Jam i pari i jettes sime"


18_Vedat Ademi - "Po me prite ti"


19_Agim Poshka - "Fajtor për ngrohjen globale"


20_Besa Kokedhima - "Ajer"

21_Kejsi Tola - Albania ESC 2009 Final

Ingen kommentarer: